FAQ

Plaatsen van een bestelling

1. Hoe plaats ik mijn bestelling?

1) eerst, moet u om te bladeren of zoeken naar de items die u bestellen willen zou. Zoekwoord zoekvakken bevinden zich op bijna elke pagina van onze winkel.

2) wanneer u een item waarvoor u belangstelling hebt gevonden, klikt u op de titel of de naam van het item om te zien de pagina met productgegevens. Hier vindt u meer informatie over het item.

3) als u wilt dat een item wilt bestellen, klikt u op de mand knop aan de rechterkant van de pagina met Productgegevens aan toevoegen. Gebruik de knop Doorgaan met winkelen te houden zoeken of te bladeren totdat uw winkelwagen bevat alle items die u bestellen wilt. U kunt de inhoud van uw winkelmandje op elk gewenst moment openen door te klikken op het pictogram van de winkelwagen aan de bovenkant van elke pagina van onze website.

4) wanneer u bent klaar om te bestellen voor alles in de "Shopping Basket Items, klikt u op de knop"Doorgaan naar de kassa". En volg de snelle en eenvoudige instructies om uw betaling te voltooien.

2. kan ik annuleren of wijzigingen aanbrengen aan mijn bestelling nadat het is ingediend?

Het is alleen mogelijk te annuleren of te wijzigen in uw bestelling voordat we beginnen aan de verzending van het. Meestal we verwerken en verzending van uw bestelling binnen 24 uur. Als u wijzigingen aanbrengen aan uw bestelling wilt, neem dan gerust contact met ons op.Als het item dat u wilt annuleren heeft al het verzendproces hebt ingevoerd, kunt u het item na ontvangst terugkeren.

3. Hoe kan ik items toevoegen aan mijn bestelling die al heeft gebracht?

Als u items toevoegen aan uw bestelling die reeds heeft gebracht wilt, gelieve contact met ons om te stoppen met de verzending van uw bestelling eerst, dan vertellen ons de items die u wilt toevoegen. Later zullen we u vertellen hoe om te betalen de nieuwe items. Laatste zullen wij uw twee bestellingen onder één pakket verzenden. Als uw bestelling heeft reeds zijn verzonden, kun je geen items toevoegen aan de eerdere bestelling.

Betaling

1. wat voor soort valuta accepteert u?

Op dit moment accepteren we Britse ponden, euro's en Amerikaanse Dollars. Bij een bestelling van een ander land, dient uw krediet verklaring wisselkoers van uw bank op die dag.

2. Wat zijn mijn betaling keuzes?

We accepteert Visa, MasterCard, Western union. U kunt uw volledige creditcardnummer veilig via onze beveiligde server die alle ingediende informatie versleutelt.

Status van bestelling

1. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Status van uw bestelling kunt u bijhouden door de ondertekening en toegang tot de link 'mijnaccount' van de site kop. Alle orders die zijn geplaatst onder uw gebruikersnaam zal worden zichtbaar onder het tabblad 'Mijn bestellingen'.

Nadat u uw betaling hebt voltooid, wij sturen u een e-mail met uw tracking-nummer en het bijhouden van de koppeling en vervolgens kunt u het traceren van uw bestelling op regel.

2. Hoe kan ik mijn bestelling nummer opzoeken?

Als u niet kundig voor vondst uw order bevestiging e-mail met uw bestelnummer, je kunt gaan naar de pagina 'mijnaccount' en klik op 'Mijn bestellingen' te trekken van uw bestelinformatie. Bent u nog steeds niet kunt vinden uw bestelgegevens, contact met ons op en laat het ons weten het e-mailadres en de naam die u gebruikt om de bestelling te plaatsen en kunnen we het ordernummer voor u vinden.

3. Wat gebeurt er als mijn bestelling nooit aangekomen?

Neem contact op met onze customer service met uw ordernummer en gebruikersnaam. Neem dan gerust contact met ons opnemen per e-mail

Wij zullen onderzoeken in uw bestelling en helpen u om erachter te komen uw bestelling. Als het was onze fouten, zullen wij uw bestelling opnieuw versturen of geven u een terugbetaling als u aanvragen.

Mijn Account

1. wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Als u uw wachtwoorden bent vergeten, neem dan gerust contact met ons opnemen met uw gebruikersnaam en e-mail van de gebruiker. We zullen de wachtwoorden opnieuw instellen voor u.

2. kan ik mijn gebruikersnaam en e-mailadres wijzigen?

U kunt als volgt te werk als u wilt uw gebruikersnaam en e-mailadres wijzigen door uzelf: inloggen-mijn account –personal informatie. Als het niet werkt, aarzel dan niet om contact met ons om te vragen van onze klanten serviceteam om uw gebruikersnaam en e-mail adres veranderen.

Verzending

1. Hoe lang kan ik mijn bestelling verwachten?

In het algemeen, zullen we moeten 1-2 werkdagen voor de verwerking van uw bestelling en de verzending te regelen. Uw bestelling zal worden verzonden uit volgende dag of op de 2e dag nadat de betaling heeft doorgemaakt. Tijdens de drukke perioden, laat ons 3-4 dagen voor het verwerken van uw bestelling en uit het schip. Meestal kunt u uw bestelling binnen 7-11 werkdagen volledig ontvangen. We bieden momenteel alleen EMS service.

2. welke verzendopties bieden jullie aan?

Op dit moment bieden we EMS, DHL, Fedex dienst. Wij biedt u een tracking-nummer en de link zodat kunt u het traceren van uw bestelling. (We stuurt u een e-mail met uw tracking informatie zodra uw bestelling is verzonden uit). Het moet ook uw handtekening wanneer uw zending is geleverd. Het kan er zeker van dat het is u niet iemand anders die zich aanmelden voor uw perceel.

3. Hoe kan ik mijn pakje online bijhouden?

Het bijhouden van informatie zal per e-mail worden verzonden zodra de artikelen zijn verzonden. U kunt uw bestelling met tracking nummer en link in de e-mail traceren.

4. Waarom werkt mijn trackingnummer niet?

In de meeste gevallen, dat betekent dat uw order is net verzonden. Volgnummers kan duren tot 72 uur te worden bijgewerkt. Controleer terug in 48 uur en de gegevens moet worden bijgewerkt. Als er nog steeds geen bijwerken informatie in 48 uur, neem contact met ons onmiddellijk. U kan ons contacteren door Tickets systeem.

5. zal mijn bestelling worden aangerekend douane toen het werd geleverd?

Meestal, zal er geen douanekosten aangezien wij alle onze percelen als "Geschenken" of "Monsters markeren zal". Maar de klant zal volledig verantwoordelijk voor het als er om het even. Onze excuses voor het ongemak, maar we hebben geen controle over de douane-instanties in uw land Contact uw plaatselijke douanekantoor voor meer informatie over douanekosten, rechten en belastingen.

Terugkeer

1. Wat is uw rendement beleid?

De klant moet contact met ons om een terugkeer vergunning en afzender binnen 15 dagen na ontvangst als u wilt uw aankoop terug. Voor meer details, te bekijken gelieve onze terugkeer & beleid.

2. kan ik heb volledige terugbetaling als ik het ontevreden object retourneren?

Verzendkosten is niet restitueerbaar. 15% verwerkingskosten in rekening zal worden afgetrokken van de restitutie als het ontvangen pakket is ondertekend en geopend. 15% verwerkingskosten in rekening zal niet in rekening gebracht voor degenen die niet hebben ondertekend voor hun ontvangen pakketten. Alleen verzendkosten is niet restitueerbaar.

 

Terug

Copyright © 2003 - 2014 Powered by www.cop-si.nl. Alle rechten voorbehouden.